Tuesday, June 12, 2012

Medan ikan Bakar Kuala Kerteh

Harini aku nak mengmpen makana di Medan ikan Bakar (MIB) di Kuala Kerteh, kalau orang tanya aku kat mana makan malam yg best best sket?..aku jawab kat siniler..Medan Ikan Bakar dikuala kerteh, memang pun medan tu menjadi tumpuan ramai, sebab sedap..cepat..harganya berbaloi..ukt aku sekeluarga kat situlah aku menikmati makan malam..

Kat meja dia sipa tulis lagi...tak payah nak siut siut..psst psst..kira kira..amek seng!!..hak3 ayat yang selalu kita dengar atau kita sendiri lakukan bila kat gerai2 lain lahh....kat sini dah terang sudah makan kaluu kaunter juga pigi keh3..


Orderlah apa juga masakan memang sedap semuanya..masak stim, 3rasa, ikan bakar..tomyam..hmm..best best best..tapi kalo nak makan janganlah terlalu lewat malam..nanti kepanasan tak boleh nak tidor..makanlah awal kalo boleh sebelum 7mlm..tapi aku nengok dah kul 9malam pun ada tibai nasi lagi..keh3...apapun enjoy dgn makana u all trylah best wooo keh3

No comments:

Post a Comment

Lembaran baru