Thursday, June 28, 2012

Power Segera

(Gambar hanyalah sebagai hiasan semata mata)

Kopi power,kopi tongkat ali, kopi untuk orang jantan, kopi untuk yang dah  janda.jus itu jus ini..(sekadar menyebut beberapa nama).macam2 jenama..bila kita perati..teliti betul2..agendanya sama sahaja isu nya adalah seks...dipromosi dgn pelbagai khasiat yg menakjubkan..mungkin pada yang serasi akan mendapat manfaatnya..yg tidak?..tetap tidak dapat manfaat darinya...kadang2 kita tertanya tanya..apakah ramuan sebenar yang terkandung didalamnya..apakah dengan menggunakanya akan terus mendapat kesannya?.

Inilah yang dikatakan stategi perniagaan, utk melariskan jualan..produk sebegini memang laris dipasaran.

Memang dah jadi lumrah..kita sentiasa hendakkan keputusan yang pantas....tak sabar. ..maka  perkara tersebut telah diambil kesempatan oleh mereka yang pantas membaca fikiran manusia..maka di letaknya bermacam macam benda benda yg aktif bahan terlarang atau perangsang yang akhirnya memudaratkan tubuh badan apabila umur meningkat..itulah lumrah sekarang..jadi korang kena berhati hatilah..


Bukan lah saya maksudkan jenama berkenaan tidak bagus dan tidak baik atau dikhuatiri kandungannya,
saya menyebutnya sebagai contoh yang berada dipasaran..memang ada kopi atau teh yang berada dipasaran benar benar mustajap aka power..tetapi perlu diminum berterusan baru mendapat khasiatnya.jadi kita selaku pengguna berhati hatilah yer?? pastikan produk berkenaan dilebel, tempat dikilangkan jelas, jika was was talipon pengilang yang tertera di kotak produk. ..berhati hati bukan setakat dijalan raya jer..keh3

No comments:

Post a Comment

Lembaran baru